گرمای امروز بیست و هشت درجه و کلامی از امیر متین اصفهانی

گرمای امروز بیست و هشت درجه و کلامی از امیر متین اصفهانی
تورج پارسی
چهار شنبه نهم جون دوهزار چهارده / اپسالا
یک روز مشغول آشپزی بودم ، کامپیوتر را هم روشن بود ، حضرت امیر متین اصفهانی سر و کله اش در چت روم پیدا شد ، گفتم امیر متین  مهمان دارم آشپزی می کنم هم اکنون وقت ندارم  ، پرسید غدا درست کردن بلدی ؟ پاسخ دادم نه آن چنان !! اما روی غذا ها برچسب می زنم با این عبارت : مسئولیت خوردن خوارکی ها  پای خودتان است  از ما گفتن  خیر پیش !!!! این رند اصفهانی نوشت  :‌ استادم دانا و عزیزم یه وقت نمک ازدستت در نرود که مجبور بشی با شیرینی جبرانش کنی آنهم پولکی اصفهان !!!!  از خنده به اوج رسیده بودم ، نمک هم نمک اصفهانی بی گمان !
امروز با هوای غیر قابل تحمل بیست و هشت درجه اپسالا و سی درجه شما ل سوئد به یاد پند حکیمانه ی حکیم اصفهان افتادم : نمک از دست هوا در رفته  در واقع !
 آفتاب در این نقطه قطبی مایل می تابد و خوب خوب هم سوازند که شوربختانه پولکی اصفهان هم چاره رسانش نیست . البته گرمای این چنینی آن هم در این نقطه قطبی برآیند تغیرات نامناسب محیط زیست است .با مهر همیشگی

نظرات 1 + ارسال نظر
نادم چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:57 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

مانند هوای شهر چالوس شده ام... گاهی خودم هم نمیدانم بی تو حال و هوایم

چگونه است..!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد