کاش می شد از این سیاره می رفتیم


کاش می شد از این سیاره می رفتیم !


تورج پارسی


پنجم جون دوهزار چهارده


دیروز من بودم و نگاهت
که  تبسمی است صبور در سایه سارهای زندگی ،
دیدم که کلمات خسته و بی گهواره ،
پر لکنت و محزون
پر حیرت و سرگردان
بر دوراهی ها مانده اند ،
کاش می شد از این سیاره می رفتیم
دیروز همین را به تو می گفتم ،
و در کنج چشم بارانیم نگاهت می کردم
کاش می شد از این سیاره می رفتیم
آوازی از دور به گوش می رسد :
 blive me

نظرات 1 + ارسال نظر
نادم پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:20 ق.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

در خواب خدا در گوشم گفت : تو را چه به عشق ؟؟!! گفتم چرا ؟؟ گفت تو خوابیو عشقت در اغوش دیگریست لبخند زدمو گفتم خدایا مخلوق توست شاید تو خوابی خبر از رسم دنیا نداری ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد