فلفلی با کون سبز !

فلفلی با کون سبز !
تورج پارسی
شانزدهم جون دوهزار پانزده
 پریروز خریدی کردم و برگشتم خانه فلفل را که خواستم در یخ چال جا بدهم چشمت بد نبیند که چشمانم داشت فریاد می زد که وااسلاما ، وااسلاما ، تپش قلب بیش شد و گرمای بدن به چل درجه رسید سرگیجه غالب گشت تنگ آب سرد مست از لیمو را سرکشیدم آرام که شدم ، از فلفل عکس گرفتم و به غلومی فرستاد پس از چند دقیقه غلومی زنگ زد گفت خدا وکیل من تا حالا که هفتاد سالی از عمرم می گذره " کون سبز " ندیده بودم ای علامت ظهوره ! گفتمش غلومی مزخرف چرا می گویی این زیر سر کفارست که فلفل سکسی درست می کنند که اسلام را در خطر بیندازند ! الان اسلام سخت ترین دوره را می گذارند ! از طرفی چرا حضرت ساده تشریف نمی آورند که حتما باید نخست فلفل بی ناموس را..... بفرستند ! 
غلومی متفکرانه گفت درسته تازه حضرت تا با سد و بیست و چهار هزار پیامبر خداحافظی بکنه کلی طول می کشه باید کاسه ای زیر نیم کاسه  باشه !!
سرانجام عکس فلفل بی ناموس کون پتی را فرستادم به دکتر مسعود کمالی متخصص ژنتیک دانشگاه ، نوشتم مسعود جان دستم به دامنت اسلام در خطرست زود ببین و زود پاسخ بفرست :
این هم پاسخ متخصص ژنتیک :
این سؤالها را مفتیهای عربستان بهتر می‌تونن جواب بدن. همون اونایی که
صلیب را در گوجه فرنگی‌ قاچ کرده دیدن و گوجه بی‌چاره را حرام اعلام کردن. از نظر ژنتیکی‌ کروموزوم های موجودات زنده از جمله میوه‌جات و حبوبات قابل تغییر هست و بر اثر بعضی‌
”recombination"
یا فعالیتهای "د آن ای‌ سیار
(mobile DNA elements)
" بعضی‌ از ژن ها که در نسل اول خا موش بودن فعال میشن یا برعکس اگر فعال بودن خا موش میشن.
یکی‌ از این تغییرات ژنتیکی را
 Barbara McClinton
 در دههای 40 و 50 روی ذرت نشان داد که نسل اول دانه‌های زرد ولی‌ نسل دوم بشکل شطرنجی‌ دانه‌های زرد و قهوأی داشتن. البته اون زمان هم حرفای این خانم دانشمند بزرگ را کسی‌ (حتا دانشمندان دیگر) قبول نکردن تا اینکه دوران دههٔ 80 نظرات ایشون مجدّا به اثبات رسید.
حالا به دلیل تغییر فعالیت کدام ژن مخصوص این خانم یا آقای فلفل کمر  اسلام را بلرزه انداخته من با عرض پوزش از پاسخ عاجزم

شاد باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد