نشانه شناسی

نشانه شناسی

تورج پارسی

آدینه دهم اپریل دوهزار پانزده

ناخن انگشت پا ی چپم بد جوری دست و پاگیر شد ه بود و هر دکتری باَ آن یک جوری تا می کرد ! چنانکه امان ازما بریده شده بود ! تا سرانجام دکتر هنریک ارمنی ایرانی گفت باید آنرا کشید و فارغ شد و در یک روز که شاید آفتابی بود با پرستاری مهربان انگشت پا را محاکمه و پس از بی حسی موضعی کشیدندش و آنرا در جلو چشمانم گرفتند و به رسم نگهبانی از مال بد که باید به ریش صاحبش بست آنرا به من بخشیدند !
یک روز در میان می رفتم پرستار پانسمان را عوض می کرد تا سرانجام خودم در خانه خواستم پانسمان را عوض بکنم نخستین لایه را که باز کرد م عدد سه آشکار شد !! صلواتی بلند کشیدم و دقایقی بی هوش شدم چون چشم باز کردم بازم صلوات فرستادم متوجه شدم که پیامی به من داده شده است ، چه معنایی دارد ؟ شاید به آن معناست که تا سه نشه بازی نشه شاید به نشانه آنست که این ناخن سه بار کشیده خواهد شد شایدم علامت ظهورست شایدم ؟
به هروی آنچه ماه ها سبب آزار خاطر شده بود و لنگان لنگان می رفتم کشیده شد و آرامش به روزگار برگشت .. جریان همان دندانی است که چون عذاب جانست به که کشیده بشود ...
عکس را ملاحظه می فرمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد