نزدیک بود تروریس بشم

مروز نزدیک بود تروریست بشم !

تورج پارسی

دوشنبه چهاردهم دسامبر دوهزار پانزده


دیشب خوب نخوابیدم صب هم پرواز داشتم! / ازفرودگاه مالمو به سوی فرودگاه آرلندا استکهلم / هفت بیدار شدم با روزبه ناشتا خوردم و با تاکسی از لوند به سوی فرودگاه رفتم هوا سرد و تاریک بود در راه گپی با راننده تاکسی زدیم ایشان هم نگران آینده دنیا و رو به رو با چه خواهد شد ، بود ! 
به فرودگاه رسیدم
Boarding pass 
را گرفتم و رفتم برای کنترل !! این بار کنترل خیلی شدید تر شده ، گشت و جون آدم را خوب وارسی می کنند ، لوی همه جا سرک می کشند !! یه جورایی دس پلکو می کنند !! آش کشک خونه خاله است !!! از آنجا سرفراز آمدیم به سوی گیت مورد نظر !!
اینجاست که گیجی مادر زادی کار دسوم داد !! رفتم داخل هواپیما با عزت و سرفرازی نشستم و از فرط خستگی چشمان مبارک را به خواب دعوت کردیم ! که صدای خشن بانویی افریکایی چرت مان را دستکاری فرمود : این صندلی من است ! بوردینگ پاس را نشان داد صندلی دی ۱۴ !! من هم همان شماره را داشتم ! دوباره به چرت ادامه دادیم تا خلاصه کار به مقامات رسید کنترل کردند دیدند پیر مرد ساعت پروازش ده و ربع کم است اما اشتباهی وارد پرواز ساعت نه و ربع کم شده است !! خلاصه از هواپیما زدم بیرون و برنامه ی تروریستی هم به هم خورد !! آونا صلوات فرستادند و من هم بلندتر صلوات فرستادم ! جر نشد به هر جهت اگر جر می شد از دو طرف خیلی آدم کشته می شد !!!!!
همه ش از خودم می پرسیدم چتو بود که ایتو شد ؟ پاره ی وختا ایتو میشه !!
گفتم حال اگر این را جناب !!! فرهیخته بفهمد !! می زند به خنده که بین کی تروریست شده !! به قول صادق هدایت نصیب نشه !!!!!!!

امروز نزدیک بود تروریست بشم !
تورج پارسی
دوشنبه چهاردهم دسامبر دوهزار پانزده
دیشب خوب نخوابیدم صب هم پرواز داشتم! / ازفرودگاه مالمو به سوی فرودگاه آرلندا استکهل...

See more
Image may contain: 1 person
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد