من فاتح کدام دشتم ؟


من فاتح کدام دشتم ؟

من فاتح کدام دشتم ؟              

   پیش کش می کنم به گ . م نگاره گر تاریکی ها !

تورج پارسی

من فاتح کدام دشت

کدام کوی و برزنم

من که با خود هزاران هزار خرمن حیرانی و تنهایی حمل می کنم !

دشت سبز کامیاب و جاری است

و بر رخش جای بوسه های شبنم پیداست

و چه خوش و به هنگام هم  آهو ماده ای بر آن لمیده

که با چشمان همه چشمش ، حیران و پرسشگر به من چشم دوخته است

و هوا هم با مهر نوازش می کند همه ی چشم اندازها را.

اما ، اما من فاتح کدام دشت

کدام کوی و برزنم

من که با خود هزاران هزارخرمن حیرانی و تنهایی حمل می کنم

من تنها این را می دانم که اگر ساعت هم ننوازد ترانه اش را

مرا با زمان کاری نیست

مگر من فاتح  کدام دشت

کدام کوی و برزنم

 من که با خود هزاران هزار خرمن حیرانی و تنهایی حمل می کنم !

۱۶ نوامبر دوهزار یازده اپسالا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد