و خود را آغاز می کنم

و خود را آغاز می کنم


تورج پارسی


• آوای آن کولی دشت بی پروای عشق *
از این اتاق به آن اتاق می رود
و من پاورچین پاورچین به دنبال صدا می روم ...

اخبار روز: www.akhbar-rooz.com
دوشنبه  ۱۵ اسفند ۱٣۹۰ -  ۵ مارس ۲۰۱۲


 
 باید دوباره برخیزم
نه به تکرار خود
که خود را آغاز بکنم .
آوای آن کولی دشت بی پروای عشق *
از این اتاق به آن اتاق می رود
و من پاورچین پاورچین به دنبال صدا می روم :
" می خواه گل افشان کن از دهر چه می جویی "
می خوانم ، می خوانم تا خود را آغاز کنم
ترا آغاز کنم .
بغلی از نور به در و دیوار خانه می پاشم
ذهن خسته ی دیوار ها جوانه می زند
اتاق پرواز می کند
خانه پرواز می کند
و من خود را آغاز می کنم
و ترا آغاز می کنم .
پرنده ، درخت و امتداد خیابان مستند از میکده ی آفتاب
و من و من و من با بوی همه ی رویا های استوایی ام
بر می خیزم و خود را آغاز می کنم
وترا وترا و ترا ........

سوم مارس دوهزار ودوازده سوئد

* خواننده ی همیشه مورد علاقه ام زنده یاد داریوش رفیعی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد