من آواز خواندم ترا رهگذر


من آواز خواندم ترا رهگذر

 ·

من آواز خواندم ترا رهگذر

تورج پارسی

من آواز خواندم ترا رهگذر

من آواز خواندم ترا

اگر چه زمانه سرد بود و پلشت

اما من از حنجره ی سکوت آواز خواندم ترا

و بشارت آب و آینه دادم

از رویش سبزینه های دل گرم ، قصه ها گفتم

و حتا یادم هست در بن بست همه ی واژه ها گفتم

که دیر یا زود آفتاب خواهد زد

و پرستوها با آرایشی تر و تازه به لانه باز خواهند گشت

اما تو  پشت عدد های خسته و بی حوصله گرفتار جنگ ایران و توران بودی

بی آنکه بخوانی یا بدانی که

اروسان خرد باورشاهنامه همه انیرانی بودند .

من آواز خواندم ترا رهگذر

من آواز خواندم

پاناما سیتی ، پاناما ، هشتم اپریل دوهزار و دوازده

 

فرودگاه پاناما روز ۲۸ مارس ۲۰۱۲

نخل ساقه سرخ پاناما

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد