من راز خواب هایم را نمی گشایم


من راز خواب هایم را نمی گشایم


عکاس خواهرم ناهید است .

راز خواب هایم

 تورج پارسی

من راز خواب هایم را نمی گشایم

چرا که در خواب بی واژه راه می روم

نفس می کشم

و پابرهنه به همه جا سرک می کشم.

من راز خواب هایم را نمی گشایم

چرا که در خواب تشنه نیستم

گرسنه نیستم

به همه ی اشیا ، گل ها، آدمها دست می کشم

همه چیز لخت و بی پرده و بی پرواست

نگرانی نیست ،

قافیه معنا ندارد

قسم معنا ندارد

یک تیکه از ماه را می توانی به در خانه ات که دیوار ندارد آویزان بکنی

و ببینی که باغچه ات آواز می خواند .

من راز خواب هایم را نمی گشایم

چرا که بیداری به صورت شان چنگ خواهد انداخت .

من راز خواب هایم را نمی گشایم

چرا که.......

۱۵ اپریل دوهزار دوازده ویرجینیا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد