من این مقوله را بی اینکه به باور انسان ها توهینی بشود مطرح می کن

دیشب از طریق کامپیوتر برنامه ی " به عبارتی دیگر " که از سوی ارجمند عنایت فانی ساخت و پرداخت می شود پای سخنان شیرین عبادی نشستم ، ایشان از "اسلام مدرن " گپ زندند و برای من شنونده که دست کم سرکاری با درس و کتاب داشته و دارد معجون اسلام و مدرن را دور از انصاف و خرد دید . یا عبادی اسلام را نمی شناسد یا " مدرن " را . من نمی دانم از این وصله پینه های ناهمگون چه نتیجه ای بدست می آید ! هنگامی که به سخنان آدمانی چون حسنی و........گوش می کنم به آنها شک نمی کنم اما این بانوی حقوق دان به راستی می خواهد "مدرن " را خراب بکند یا" اسلام " را می خواهد رختی بزرگتر ازقد و قامت آن بپوشاند ؟
من این مقوله را بی اینکه به باور انسان ها توهینی بشود مطرح می کنم. با مهر همیشگی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد