دکتر داریوش کارگر هم رفت !! چه تلخ است


دکتر داریوش کارگر هم رفت !! چه تلخ است

یک ماه پیش با وی دیدار داشتم .چندین نوبت هم زنگ زدم که موفق به تماس نشدم ، هفته پیش  خبردار شدم که حالش چندان رضایت بخش نیست با بانو گیتی همسرش تماس حاصل شد و بناگردید روز جمعه گذشته دیداری داشته باشیم آماده بودم که آقای عقیلی برسد که به اتفاق نزد داریوش برویم شوربختانه زنگ زدند که امروز میسر نیست صبر کنید ! و امروز خبردار شدم که داریوش هم رفت ! داریوش کارهای ناتمام زیاد داشت اما مرگ عجله کرد .به بانو گیتی زنگ زدم سکوت مان بسیار تلخ بود ! به فروهرش درود می فرستم و همدردیم را با گیتی بانو ،فروغ و مزدک و همکاران دانشگاهی اعلام می کنم. تکیه کلام داریوش هنگام خداحافظی " زنده باشید " بود   با مهر همیشگی تورج پارسی

همنایش شاهنامه دانشگاه اپسالا از سمت راست من هستم ، دکتر داریوش کارگر ، پروفسور اشک دهلین ، بانو گرد آفرید ، پرفسور دیک دیویس، پرفسور چارلز ملوویل ، پرفسور رحمان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد