زمزمه ى عشق در دستگاه همایون


نرگس ز شیراز آمده تا بنگرد نگاهت

دکتر تورج پارسی

دیشب به خوابم  آمدی ، با چشم پر نگاهت ۲
زنده شدم با دیدن آن چهره ی چو ماهـــــت ۲
    چشمان پر افسون تو پر خنده بود چه نرگس
نرگس ز شیراز آمده تا بنگرد نگاهت . ۲
                      
 گفتم گریزان گشته اى ، پیمان خود بگسته اى
                        بازا که تاجانم کنم ، یکبارگی فدایت
                     
این روزگار بی امان تازد چو باد وحشی
چون باد وحشی بگذرد ، آید به گوش صدایت .۲
           
ای آرزو ،ای آرزو آینده را بیارا
تا خانه بستانی شود با سبزه ی وفایت . ۲
     ۱۹۹۷مه       

                      
این روزگار بی امان تازد چو باد وحشی
چون باد وحشی بگذرد ، آید به گوش صدایت .۲
           
    زمزمه ى عشق در دستگاه همایون
   
نرگس ز شیراز آمده تا بنگرد نگاهت

دکتر تورج پارسی

دیشب به خوابم  آمدی ، با چشم پر نگاهت ۲
زنده شدم با دیدن آن چهره ی چو ماهـــــت ۲
    چشمان پر افسون تو پر خنده بود چه نرگس
نرگس ز شیراز آمده تا بنگرد نگاهت . ۲
                      
 گفتم گریزان گشته اى ، پیمان خود بگسته اى
                      ۲.  بازا که تاجانم کنم ، یکبارگی فدایت
                     
این روزگار بی امان تازد چو باد وحشی
چون باد وحشی بگذرد ، آید به گوش صدایت .۲
           
ای آرزو ،ای آرزو آینده را بیارا
تا خانه بستانی شود با سبزه ی وفایت . ۲
     ۱۹۹۷مه       
ای آرزو ،ای آرزو آینده را بیارا
تا خانه بستانی شود با سبزه ی وفایت . ۲
     ۱۹۹۷مه       

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد