شادباش های نوروزی و نوروزی یک آبادانی با ذوق

شادباش های نوروزی و نوروزی یک آبادانی با ذوق
 یکی از دانشجویان سابقم  نکته مهمی را پیش کشیده بخوانید و داوری بکنید !!
در این چند روز دوستان و دانشجویان پیشین و خانواده ام از راه فیس بوک ، تلفن ، ای میل و اس م س مرا با مهر نوروزی نواخته اند ، یک کارت تبریک هم به دستم رسید که خیلی خشنودم ساخت ، کارت تبریکی از ایران بود که با پست رسیده بود .
ای میل نوروزی یکی از دانشجویان سابقم که اینک باشنده امریکا است  بسیار بسیار مرا به خنده ی بلند و طولانی واداشت به گمانم اگر بشنوید شما نیز سرشار از مهر این هم میهن " آبادانی " خواهید شد . البته او آهنگ این را دارد که در گاه نوروز شادمان باشیم !
پس از احوال جویی : نوشته است سر انجام به این نتیجه رسیدم که پژوهشم را منتشر کنم نخستین رفرنسم پدر خدا بیا مرزمه که همیشه از قول پدر و پدر و پدر و پدر و پدر و پدر و پدر خدا بیامرزش می گفت که آبادان اولش " قاره " بوده ! و دوم اینکه شهر آبادان مال دوره سنگ نتراشیده است !
سنگ نتراشیده یا به گفته ی شما در درس تاریخ و فرهنگ " پارینه سنگی Paleolithic "  صحبت دو نیم ملیون سال پیشه که مردم عادی هرگاه می گویند " سر به فلک می زنه " منظور همون دوره سنگ نتراشیده است . حال اگر ما این مطلب مهم و جدی را در کمال متانت و تقوا  در یک جمع بگیم فوری می زنن به خنده که بازم لاف آبادانی ! من برای شما فرستادم چون می دونم استاد شما نمی خندید پوکی به پیپ تان می زنید / نمی دانم هنوز پیپ می کشید یادش به خیر بوی توتون هاف ان هافش /  و می گید برو روش کار بکن تا ترم بعد  !!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد