من از همواری این خلق ناهموار میترسم..

من از همواری این خلق ناهموار میترسم...
"صایب"

ندا شفیعی

جنگ در هر کجای دنیا ،جز ویرانی همه سویه ، پیامد چشمگیر دیگری ندارد.
کشته شدگان و آسیب دیدگان در هر جنگی برای مردم آن کشور ، محترم و قابل ستایشند.درست مثل کشته شدگان ، مجروحین ، اسیران ، مفقودین و آسیب دیدگان جسمی‌ و روحی‌ جنگ ایران و عراق.
کشته شدن هر فرد بی شک برای خانواده و مردم کشورش دردناک و متاثر کننده است.اما کشته شدن جوانان در میدان جنگ آن‌هم بدست هموطنی که به جبهه‌ دشمن پیوسته دردناکتر است..
وقاحت می‌خواد که اینگونه وقیحانه ، برای خود هورا کشیدن و افتخار کردن ...
آنچه که من در این سالها دیدم و با افتخار از آن یاد می‌کنم این است که کشته شدگان ، آسیب دیدگان، و... جنگ ایران و عراق برای هر گروه ، قشر ، فرقه ..اعم از مذهبی‌ ، غیر مذهبی‌ ، سیاسی ، غیر سیاسی ، طرفدار یا مخالف جمهوری اسلامی ، همواره قابل احترام بودند و هستند و البته خواهند بود . به جزبرای فرقه مجاهدین که جهت سرپوش گذاشتن به خیانت خود ازکشته شدگان در جبهه‌ ایران به عنوان "بسیجی‌‌های آقای خمینی " و یا "نیروهای ژندارمری خمینی "نام برده اند. در صورتیکه در آن‌زمان ارتش ، سپاه و بسیج همه ۱ هدف مشترک و آن‌هم حفظ خاک ایران و مردم ایران را داشتند. به کار بردن اینگونه واژه‌ها برای آن‌ها که به نآ حق به دست مجاهدین خائن کشته شدند کتمان حقیقت است و، کلاه گشادی است که سران مجاهد به سر هوادارن خود نهادند تا شاید روزی از آنها هم جهت قربانی کردن اهدافشان استفاده کنند. سرانجام اینکه مردم از خاک میهن دفاع کردند دفاع نه از اسلام و بود نه از خمینی
مجاهدین یا همان خیانتکاران بدانند که نه می‌بخشیم ، نه فراموش می‌کنیم...
جهت اطلاع آن دسته از دوستان هم که مجاهدین را دشمن حکومت ایران میدانند و به آنها دل بسته اند برسانم که :" الزاما دشمن ِ دشمن ،دوست مردم نیست بلکه میتواند به مراتب خطرناک تر و خرابکارتر باشد."
ندا شفیعی اردیبهشت ۱۳۹۲
اسنادی بر خیانت های مجاهدینِ رجوی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد