شاید ندانی که من همیشه دلواپس مقصدم نه هدف

شاید ندانی  که من  همیشه دلواپس مقصدم نه هدف !شاید ندانی  که من  همیشه دلواپس مقصدم نه هدف !
تورج پارسی
نمی دانستم این همه از من دوری
نه نمی ندانستم
من خسته هستم می دانی
و تازه سخت هم گرفته
 سال هاست که تاریکم
وتازه تر  در همه  ی این همه بی آفتابی
نمی دانم این صدای سمج از کدام سو می وزد ؟
من خسته ام و تازه گرفته هم هستم
و راه را هم گم کرده ام !
اگر این تنهایی  کم چشم انداز بگذارد
 من با کوله بارم از ره خواهم رسید اگر چه خسته !
شاید ندانی  که من  همیشه دلواپس مقصدم نه هدف !
مه ۲۰۱۳ بوداپست
تورج پارسی
نمی دانستم این همه از من دوری
نه نمی ندانستم
من خسته هستم می دانی
و تازه سخت هم گرفته
 سال هاست که تاریکم
وتازه تر  در همه  ی این همه بی آفتابی
نمی دانم این صدای سمج از کدام سو می وزد ؟
من خسته ام و تازه گرفته هم هستم
و راه را هم گم کرده ام !
اگر این تنهایی  کم چشم انداز بگذارد
 من با کوله بارم از ره خواهم رسید اگر چه خسته !
شاید ندانی  که من  همیشه دلواپس مقصدم نه هدف !
مه ۲۰۱۳ بوداپست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد