هکتور اردشیر تورج پارسی

هکتور اردشیر
تورج پارسی
پانزدهم اگوست دوهزار سیزده
دیروز تمام روز را با نوه ام ده ساله ام هکتور اردشیر گذارنیدم ، او روز نوزدهم اگوست که سال تحصیلی در سوئد آغاز می شود در کلاس پنجم ابتدایی درسش را آغاز خواهد کرد . هکتور اردشیر در درس  ریاضی بسیار کوشاست ، بطوریکه ریاضیات کلاس هشتم را می خواند ! به زبان انگلیسی و سوئدی کتاب می خواند و گپ می زند و از نظر کتابخوانی بسیارقابل توجه است و از پدرش روزبه هم در این سن پیشی گرفته است. 
دیروز در پی خریدن یک موبایل بودم مشاور اقتصادی و فنی ام هکتور اردشیر بود به یک مغازه رفتیم راجٰع به همه ی موبایل ها آگاهی درست داشت ، تا به یک موبایل نظرم جلب می شد که می گفت بابا جان یکی که این خیلی گرانه ، دوم که فقط شما فقط تلفن می کنی آن هم نه زیاد و بیشتر عکس می گیری حتا پیغام هم نمی فرستی جایی پس یک دوربین بگیر که هم ارزان باشه و دوربین خوبی داشته باشه !!! فروشنده که کرد ایرانی شهر سنندج از آب در آمد  سرتاپا گوش شده بود و با تحسین به وی می نگریست حالا بنا شده در اینترنت دنبال چنین موبایلی برای پدر بزرگش باشد !
با هم سینما رفتیم نخست راجع به فیلم و هنرپیشه ها مرا آگاه ساخت و گفت احتیاج داری کمی بیشتر بخندی ،به یک فیلم کمدی  رفتیم که خندیدیم و کوتاهی هم نکردیم ، عکسی که می بیند هکتور  اردشیر با دوربین خودش از من گرفته !


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد