هشتم مارس روز جهانی زن


به خجستگی این روز


تورج پارسی


هشتم مارس روز جهانی زن


می خواستم درباره روز جهانی زن بنویسم ، پیغامی از بانویی گرفتم که خواسته بود  پیغامش  به  زبان پارسی هم برگردانده بشود ،  به همین سبب   پیامش را به  افراد زیادی فرستاده تا به زبان های گوناگون ترجمه بشود .  متن  ساده است اما بسیارپر مفهم است .
آیا همین متن ساده ،فریاد نهفته  در سکوت هزاره ها نیست ؟  با مهر همیشگی
 
فردا روز من است ،
فردا به نام من ثبت شده است
فردا روز نگاه تازه تری به من است
من انسانم ، ستونی از ستون های این جهانم
با من مهربانی بکنید ،
با من دوست باشید ، مرهم زخم های همه ی دورانم باشید .

من یک زنم ، فردا روز من است
این نوشته  را بر روی در یخچال خانه می چسبانم
تا چشم دنیا به آن دوخته بشود !
فردا روز من است  ، مرا ببینید ،  ببینید !
ستونی از ستون های این جهانم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد