این چه وضعی است دختر بپوشانش !!!

این چه وضعی است دختر بپوشانش !!!
تورج پارسی
دوم ژانویه دوهزار پانزده

پرسیدند که چرا ما مردم شریف ایران به پارا دوکس گرفتارهستیم ؟ پاسخ دادم هزار درد بی درمان داریم این یکی هم روش !! به تازگی هنرپیشه ای گل شیفته نام که باشنده ی فرانسه است ، عکسی از برهنگی اش بر جلد مجله ای چاپ شده است ، اگر نام ایرانی نداشت بی گمان می نگریستم و شایدم در دل آفرینی به تن و اندامش می فرستادیم یا با چشمان گرسنه !!! دستی بر او می کشیدیم !!!!...

اما چون آشکار شد که از تخمه و ترکه " مرز پر گهرست " همه " قیصر " شدیم رگ گردن ها یک جور سیخ شد ، خون فوران یافت و روی مان نشد بگوییم وای بر بیضه اسلام !!!! الله اکبر !!!!!روشنفکریم دیگر !! نباید !! اما روشنفکرانه با واژگان " باسن مبارک " گل شیفته را به شلاق کشیدیم البته با دل سوزی که این چه وضعی است دختر بپوشانش ؟؟؟؟؟؟؟!!

همین ما ، همین مای منور الفکر!! به همین حکومت " صلواتی " پرور ایراد می گیریم که در همه چیز دخالت می کند حتا در زندگی خصوسی افراد !! آیا این دخالت نیست در کار این بانو ! آیا می باید از من و شما اجازه این کار را می گرفت ؟ این دخالت در کار شخصی یک فرد نیست ؟ من کاری به خوبی یا بدی این کار ندارم ، خوب یا بد، گل شیفته مسئول کار خویش است چرا به خود اجازه می دهیم که خوب بودن یا بد بودن را به ایشان تحمیل بکنیم یا به قول فرهیخته " رهنمود "!!!! بدهیم ؟ چرا به راستی چرا ! به قول غلومی در ما هزاران " صلواتی " وول می خورد !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد