دوست روسی دارم که خیلی آنتیک است !


دوست روسی دارم که خیلی آنتیک است !
تورج پارسی
سه شنبه بیست و چهارم مارس دوهزار پانزده

آن دوست آنتیک امروز زنگ زد ، گمان بردم نوروز را می خواهد شادباش بگوید ، پس از سلام می پرسد راستی میانه ات با فلفل خیلی خیلی خیلی تند و داغ چه جوره ؟
پاسخ دادم به فلفل بسیار بسیار بسیارتند یا به قول تو هات !! ارداتی ندارم ، غذای تند دوست دارم اما به اندازه !
میگه از مکزیک زنگت می زنم جات خالی با غذاهای مکزیکی با این
فلفل های بسیار بسیار بسیار هات و تکیلا !!
گفتمش نوش جانت با عاقبتش !!! چی چی می کنی ؟
پاسخ داد اگر به عاقبتش فکر می کردم مثل نقل نمی خوردم !!!
گفتم نمی دانم این " عاقبت " چرا برای تو مطرح نیست !!
گفت از هر منظری بخواهی آنالایز بکنی مهم نیست اگرم سوخت بزار بوسوزه تا حالا که سوخته !!
دوست انتیک من جهانگردی است پر خور با همین باور که : اگرم سوخت بزار بوسوزه تا حالا که سوخته !!!
سرانجام نوروز را شادباش گفت با آرزوهای هات !!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد