دنیای شگفتا آوری شده است ، مجال خندیان به این همه تراژدی کمیک ممکن نیست !

دنیای شگفتا آوری شده است ، مجال خندیان به این همه تراژدی  کمیک ممکن  نیست !
تورج پارسی
هفتم اگوست دوهزار پانزده
دنیای شگفتا آوری شده است ، مجال خندیان به این همه تراژدی  کمیک ممکن  نیست ، هر گوشه که نگاه می کنی پراز " نعمت انسانی " و حتا بلا نسبت !! شعور انسانی .... و چه اندازه شباهت ه هم زیاد شده شکر خدا !!! الله قادر و قاهر و...
همین میهن خودمان هم میهن پا و سر سوخته خودمان آخوند گیر شدنش در این دوره و زمونه  به  تعبیر من البته  و به تفسیر غلو و تایید فرهیخته از  علاییم ظهورست ...
ببینید خداوند قادر سر جایش نشسته راحت در فکر شیطنت است  به یک مرد زن یهودی در تل آویو دستور هم خوابگی می دهد و نتیجه این امریه !!! در۲۱ اکتبر ۱۹۴۹ آشکار می گردد و پسری کاکل زری متولد می شود که نامش را می گذارند بنیامین و به نام بنیامین نتانیاهو عرصه می باید !
پس از پنج سال خداوند بیکار جهان بود و نبود به یک زن و مرد ایرانی در دهی به نام آردان گرمسار دستور هم خوابگی می دهد برایند این همخوابگی میمون !! اثر کاکل به سری می شود که در روز ۲۸ اکتبر  چشم به جهان می گشاید !
کمی گیج می شوم که چرا خدواند دانا بر همه چیز تغیراتی در برنامه اش گذاشته ؟
ببینید هر دوی این کودکان در ماه اکتبر ساخته و پرداخته شدند اما با اختلاف پنج سال و هفت روز اختلاف ! از خود می پرسم که چرا ؟ پاسخی نمی یابم به غلو متخصص حکمت های هم خوابگی خداوند ی می پرسم ، با عصبانیت می گوید :‌فضولی موقوف ! چه کار به حکمت خداوندی داری و گوشی را می چپاند بر سر جایش !!!!!
و جالب است که هر شغل  ریاست جمهوری است آن در دو سرزمین متفاوت و دین متفاوت !!
آن هم برای خرابی ، تباهی و نکبت آوری
سرم را کج می کنم به سوی امپریالیسم امریکای جهان خوار حقوق بشر !! چشمم در سنا می افتد  به سناتور ....
.jim inhofe
که کمی برف توی دستش گرفته و به سناتورهای دیگر نشان می دهد و محمود وار فریاد می زند : دانشمندان دروغ می گویند زمین گرم شده است ، ببیند  من برف تو دستم دارم پس اگر زمین گرم شده چرا برف آب نمی شود !!!! !!!!
می خواهم زنگ بزنم به غلو به پرسم این یکی چه هنگام دستور هم خوابگی به پدر و مادرش داده شد ؟
دارم مانند محیط زیست داغ می کنم که  به راستی چه کسانی فرمان دنیا را به دست گرفته اند !!! فرمان در دست دین و سرمایه است  ...... که برآیندش تباهی و سیاهی است !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد