برای هی شو* دختر کردی که نمی شناسمش !

برای هی شو* دختر کردی  که نمی شناسمش !

تورج پارسی

پنج شنبه هفدهم دسامبر دوهزار پانزده

هی شو!
 خوشه ی  انگورهای جهان بخوان
برای دردها و اندوه ها
برای غرور شکسته ی  زمین !

 هی شو!
 دختر زیبای  سوگ وسکوت 
برای فصل های این همه منجمد بخوان
برای من هم بخوان که  دل  پری دارم از زمانه ...

هی شو !
دخترکوهساران افسرده و مایوس
برای اسب زین شده ی کهر بخوان
تا  هم سفر شویم
برویم ! برویم ، برویم !
کاش می دانستی که  چه متروکم !
دلم از این همه تاریکی پینه بسته گرفته است
 بی بیم  برویم! نمی دانم به کجا ، مپرس ! اما برویم !
 
هی شو !
بخوان !! بخوان ، بخوان !
هی شو اندوه گزار غرورشکسته ی آدمی
 نخواند ونخواند و  بغض همه ی دردها  و تازیانه های سکوت در من فریاد شد
و من فریاد شدم فریاد !
========================
*هی شو در کردی به  معنای خوشه انگورست !
سپاسگزار مهربانم کیخسرو باقر پورم ... با نام هی شو در فیلمی از بهمن قبادی آشنا شدم ،،،،،،،،

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد