پروفسور هما ناطق هم رفت !



پروفسور هما ناطق هم رفت
سوم ژانویه دوهزار شانزده

هما ناطق از چهره های علمی هم رفت ، از او زیاد خواندم و در کتابخانه ام دارم ، نامی نیک از خود چه در زمینه علمی و چه در زمینه اجتماعی بر جای گذاشت .
یادم می آید در نامه ای به استاد یارشاطر از دکتر محجوب که آن زمان باشنده ی پاریس بود یادی کرده بودم به نیکی ! استاد رونوشتی از نامه ی مرا به محجوب فرستاده بود و همین سبب  تماس با آقای محجوب شد !

در زمینه ی کتاب ارزشمند و پژوهشی هما ناطق / در بزم حافظ خوشخوان چاپ پارسی خاوران بهار بهار ۱۳۸۳/  از دوستی که اینک در میان زندگان نیست شماره تلفن ناطق را خواستم ، کوتاهی کرد ودر اختیارم نگذاشت،  من هم ان نوشته را نگه داشتم ، شوربختانه در چیا کشی / اسباب کشی/  که داشتم چندین کارتون کتاب و وساہل آشپزخانه از دست رفت !! این نوشته  هم در یکی از آن کارتون ها بود !!!

این یاد ازاین سبب آوردم که گزارش مرگ دکتر هما ناطق  رااز  رادیو زمانه خواندم ، ازبرخی کارکردهای ناطق ذکری کرده است اما " دربزم حافظ خوشخوان " که در حافظ شناسی آن هم با دیدی تازه ،کارستتانی است  نامی نبود ! خواندن این کتاب را به همگان سفارش می کنم ! چرا که در خانه ای  که کتاب  یافت نشود ، اما حاظ حضوری معتبر دارد !
انیس و مونس شاه و گداست !
به احترام از استاد هما ناطق یاد می کنم و به فروهرش درود می فرستم
.http://www.radiozamaneh.com/253955

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد